You're not trying to be perfect Nobody's perfect

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Jätte kort och rolig dag i skolan har det varit och så jäkla skönt att gå på lov!
Fick super fina födelsedags presenter av Ahmed idag, och även av Lovisa. Så himla goa är dom, tack så jätte mycket godingar!!
Just nu sitter jag och väntar på att min mamma ska vakna (hon har jobbat natt därför sover hon nu) och då ska vi troligtvis ut och gå, lite senare åker jag iväg hem till Molly och tillbringar min kväll och natt hos henne, det var riktigt längesen så ska bli kul! Tror vi ska baka nyttiga negerbollar, och JA det heter negerbollar och har alltid hetat. Haha jag är ingen rasist men säger så ändå. Och så ska vi ha Disneyfilms maraton! Haha vi är som 5 åringar.. Men Disney är ju det bästa som finns, håller ni inte med? Haha vad fyllde vi nu igen? Var det 16 tro?
Jaja men nu ska jag se om jag hittar något att stoppa i magen, vi hörs kanske senare!
 
 
Haha ''Dagens outfit'' eller hur säger man?? Men den där tröjan fick jag iallafall idag av Ahmed, den är hur fin som helst!!
Och så två egobilder på det.. Vilken skräll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: