This is crazy

Kategori: Allmänt

Tjena!!
Idag har jag äntligen tagit hål i naveln igen. Så skönt att ha det gjort och kunna gömma mitt fula ärr från den förra litegrann. Har nyss varit och storhandlat med mamma, som vanligt. Och köpte massa gott så ikväll blir det kiwi, vindruvor och nyttig choklad som är den absolut godaste chokladen i världen!! Haha är helt beroende av den!!
Sen så har jag kommit på en sak gällande min LCHF diet. Jo att i höstas så körde jag ju också LCHF i 2 månader. Och när jag vägde mej imorse så märkte jag att jag har gått ner 8kg sen i höstas. 8kg!!!!!!! Så därför tycker jag att jag förtjänar en ''äta vad jag vill dag'' i månaden. Så den 1:a i varje månad så ska jag äta godis, pizza, McDonalds eller vad jag nu är sugen på. Hehehe och den första 1:a är på Fredag så nu har jag köpt en stor godis påse som jag och Sara kan äta! Känns riktigt bra ska ni veta! 
Haha men nu måste jag dra igång att plugga, innan det är dax att äta. Men vi kanske hörs senare.
Puss.
 
weheartit

Kommentarer

  • läsare :) säger:

    Jäklar, helt sjukt ju! :o

    2013-02-26 | 20:45:02

Kommentera inlägget här: