Tell me was it worth it

Kategori: Allmänt

Godmorgon allihopa!
Alla hjärtansdag idag, haha varför finns den dagen? Vad är den till för lixom? För att folk ska känna sig ensamma.. Jag har haft någon att ''fira'' med 1 gång bara och resten av mitt liv har jag varit ensam, haha och det är jag idag också! Underbart... Haha.
Men iallafall så bloggade jag inget mer igår även fast jag lovade, men jag hann verkligen inte för satt och skrev klart mitt dumma kemi arbete eller vad man ska kalla det. 
Nu sitter jag och har nyss ätit frukost, och nu ska jag hitta nån röd tröja att ha på mej idag, för det måste vi tydligen ha.. Haha tror inte jag äger en röd tröja dessvärre. Sen i skolan ska vi göra bort oss som fan, haha det kommer bli katastrof ska ni veta!! Men får tyvärr inte berätta vad vi ska göra än eftersom det är hemligt och en del på min skola läser min blogg. Wow, hemligheter.. Inte ett dugg intressant tyvärr. Men ni får ha en bra allahjärtansdag så hörs vi sen, puss.
 

Kommentarer

  • aschmanda säger:

    Haha sant ändå :)


    Vinnaren är presenterad nu för presentkorten på 500 kr! Kolla in vem som vann! :)

    2013-02-14 | 18:44:48
    Bloggadress: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här: