Söndag

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Hann inte blogga mer igår, kom annat i vägen. 
Först så kom dom som skulle hämta våran katt och hämtade henne, så då var jag ledsen
och orkade inte blogga. Och sen satte jag mej i soffan och skulle kolla på mello med min familj,
men jag hann bara se 3 bidrag innan Ahmed skriver att han och Brindar är på väg och ska hämta mej, haha så det var väll bara att följa med. Så åkte vi hem till Filip och var där med Lovisa, Jessica och några mer hela kvällen.
Det var jättekul! Även om jag var lite blyg i början eftersom jag inte känner så många av dom som var där. 
Men nu iallafall så har jag precis ätit frukost och ska skriva mitt svenska arbete som måste vara klart imorn! Alltså detta dödar mej. Varför har våran skola mer läxor än dom andra? Alla mina andra vänner säger att dom typ aldrig har läxor, jävla österleden. Problemet är ju att jag inte läst ut boken som arbetet ska handla om så jag får läsa på google om vad den handlar om, haha så lat. 
Men vi hörs om en stund.
Puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: