Onepiece-Fredag

Kategori: Allmänt

Hola!
Idag är det Fredag och ännu ett nationellt prov i skolan. Det som är gött är att min klass slutar direkt efter så det blir en kort Fredag som alltid. Onepiece-Fredag kör vi på idag, orka klä upp sig fint när man bara ska skriva prov, så det blir mys att ha onepiece på sig! Dock så är min jätte rosa och jätte för stor, så jag ser ut som en rosa potatis.. Haha men det får duga.
Senare i eftermiddag så kommer mormor, morfar, farmor, farfar, kusiner m.m. hit för att fira min födelsedag. Jag fyller inte förens imorn egentligen men imorn drar jag och mamma till Tallinn så kalaset får bli idag istället. Och imorn bitti åker jag och mamma iväg. Ärligt talat så är jag jätte rädd.. Tänk om båten/färjan/fartyget haha ja vad det nu kallas, sjunker.. Haha fan va nervös jag är för det. Kommer inte kunna sova. Jaja dör jag så dör jag.
Men nu ska jag äta lite frukost, vi hörs efter skolan, puss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: