Never get enough

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Hoppas ni har sovit gott för det har jag!
Vaknade dock vid typ kvart i 8 men det är ju standard.. Kan verkligen inte sova länge. Men då gick jag upp iallafall och åt frukost och lite sånt. Och nu sitter jag i soffan och myser med en av katterna. Om en stund ska jag dra igång med en svenska uppsats/arbete eller vad man ska kalla det. Problemet är att jag måste läsa 200 sidor i en bok innan jag kan göra det och jag hatar att läsa. Det är seriöst det värsta som finns! Förstår mej inte på hur folk orkar läsa. Bara jobbigt och tråkigt. Såååå jag ska ladda ner filmen. Haha så får det bli. Och sen kan jag skriva om den. Ska även vara barnvakt sen.. IGEN. Haha jädrans ungar som inte klarar sig själva. 
 
Och just ja!! Igår kväll när jag kom hem från Molly så beställde jag en bikini från VS eftersom vi ska till gustavsvik med skolan om lite drygt en månad men alla mina bikinisar har jag växt ur eller så har dom gått sönder. Och jag har kollat på den där bikinin jätte länge! Hoppas bara den är lika fin i verkligheten som på bilderna. Vilken jag har beställt får ni se när jag har fått hem den. Ska beställa en till när jag får mina pengar från mamma och pappa i mars, åh dom är så himla fina!! Men nu ska jag börja plugga. Vi hörs sen, puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: