Just the way you are

Kategori: Allmänt

HEEEEEJ!!
Jag är på jättebra humör, men jag vet inte varför eftersom jag har 2 stora uppgifter som måste in imorn i skolan som jag inte börjat på. Haha jag är så duktig. Nej men den ena fick jag göra till efter lovet sa min lärare, men den andra måste in imorn. Så snart ska jag äta och sen göra klart den. 
Idag har jag varit i skolan och det hände ingenting annorlunda än vanligt. Förutom att jag var övertrött och jätte jobbig. Haha och det fick stackars Jesper lida för, eftersom han sitter vid mej i klassrummet. Meeeen han överlevde.
Nu har jag precis duschat och ska som sagt snart äta. Vi hörs lite senare, lovar. Pusshej leverpastej.
 
Och så avslutar vi detta inlägg med den typiska ''pluta med munnen'' bilden, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: