It's how you take my breath away

Kategori: Allmänt

Hejsan alla vänner!... Och ovänner.
Hade en jättebra alla hjärtans dag igår även fast jag är utan pojkvän. Skolan var mysig, det satt hjärtan i heeela rasthallarna, verkligen överallt, med massa fina och söta saker skrivet på. Fick även ett jätte gulligt hjärta av Ahmed i mitt skåp, så himla go är han!
Sen den där lilla hemligheten som jag pratade om igår... Ja vad ska man säga om det? Det gick åt helvete. Haha herregud.... Skolans ''kör'' skulle sjunga för hela skolan, typ några kärleks sånger. Och INGEN kunde texten i princip. Alla sjöng olika, i olika takt, jätte falskt, vi fick börja om en låt och ja en massa skit. Så vi på scenen bröt ihop totalt och började asgarva, och då började publiken också skratta så det blev inget fint uppträdande. Men resten av dagen var bra! Jesper bjöd hela klassen på choklad, så himla gulligt! Och Våran mattelärare bjöd på gélehjärtan. Efter skolan va jag med Becca, jätte längesen jag träffa henne så det var jätte kul! Även om vi inte gjorde så mycket, satt mest och prata. 
Och idag är det äntligen Fredag!!! Träslöjd och hemkunskap står på schemat innan jag tar lov vid 11.30, känns helt okej. Haha oj nu blev det här inlägget värsta bibeln.. Ni får ha en bra dag, puss.
 
Varför blir bilderna alltid snea när dom är från mobilen? Haha så störande. Bilder från igår iallafall:
Haha Robins hjärta till Zara Larsson som han är kär i..
Robin var Lucia.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: