Herregud det var längesen

Kategori: Allmänt

Haha hejsan!
Har heeeelt glömt bort min lilla blogg under helgen. Men kan berätta lite smått om vad som har hänt. Jag har umgåtts med Molly precis hela helgen, var jätte skönt att få prata ut om allt möjligt och även bygga upp våran vänskap till så den var förut. Vi har gjort godaste frukosten, gått lite mer än en mil, kollat hockey, dampat runt, kollat twilight, kollat i genom alla mina bilder på datorn haha ja en massa grejer. Har iallafall haft as kul!! Love u vännen! Sen så fick jag träffa Philip också som jag inte träffat på ett tag, så det var också jätte kul!
Men nu iallafall så sitter jag hemma i soffan i myskläder och har ätit typ 10 kiwisar, det är så jäkla gött! Och alldeles strax ska jag börja plugga, åh jag har enormt mycket plugg under lovet, skjut mej någon!
Vi hörs senare sen, ha en bra dag!
 
Ego.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: