En dag i mitt liv.

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Tänker inte sitta här och skriva om min morgon idag, eftersom jag gör det varje dag och jag gör alltid samma sak på morgonen. Så ni vet nog redan. Men iallafall så börjar jag min skoldag med idrott och sen Spanskaprov, som jag inte kan ett skit till. Som vanligt. HATAR Spanska!
Jaja.. Efter det så är väll dagen helt okej. Slutar dagen med Engelska vilket är den roligaste lektionen på hela veckan för våran lärare är alltid så glad då. Hahah.
Men nu ska jag hitta nått fult och varmt att ha på mej idag eftersom våran skola är så fattig att den inte har råd att slå på värmen i skolan, så man typ fryser ihjäl. Skulle behöva långkalsonger och termobyxor på lektionerna i princip.. Det är ju fantastiskt.
Ha en bra dag, puss!
 
Älskling gjorde frukost till mej imorse♥
Drömma kan man ju iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: