you had a bad day, you taking one down

Kategori: Allmänt

Nu börjar bibeln ska i se,för herre vad jag har saker att skriva om.
Eller inte...
Jag har kommit fram till att mitt liv är enormt tråkigt,det händer aldrig något.
Måndag,inget roligt. Har bara varit i skolan,och that's it lixom.
Igår då? Jo jag färgade håret på min lilla syster,såhär blev resultatet:
Funderar starkt på att klippa av ungen håret för att det är så långt och fint! Och nej jag är inte avundsjuk,jag är mycket nöjd med den stump till hår som jag har. Japp.
Haha fan för små barn ibland.
 
Sen då? Jo Molly sov här inatt och vi dampade som vanligt så vi hann nästan inte till bussen imorse som hon skulle med,men bara nästan för vi klarade det!!
 
Nu då? Sitter och äter ett äpple,japp jag vet att ni bryr er,ni älskar att veta sånna saker,inte sant???????
Skulle egentligen ut och foto med min syster på bilden där uppe.....tills jag kom på att kamera jäveln är kvar hos farmor och farfar,såklart. Idiot Amanda.
 
Här har ni mej och äpplet.
Hejdå äpplet :(((
 
Hahahaha åh gud vilken jobbig blogg jag har,hur orkar ni läsa den ens...Haha inget liv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: