SHIT AMANDA!!

Kategori: Allmänt

Fy skäms på mej! Måste vara bättre på att uppdatera,lovar att det blir bättring redan imorn!
Hade tänkt att slänga in ett inlägg imorse men det hann jag inte med tyvärr. Iallafall så gick jag i skolan till 15.20 idag. Gjorde inte så enormt mycket direkt när jag kom hem,men sen åkte jag och handlade med mamma. Fick med mej vindruvor som vanligt och lite choklad. Har pluggat lite också,inte mycket men lite.
 
Imorn efter skolan följer jag med Ronja hem och då ska vi plugga hela dagen,prov på Onsdag och Fredag. och sen 2 prov nästa vecka och 2 prov veckan därpå..herregud,bara att kämpa på. BARA ETT ÅR KVAR!!!! Gymnasiet here I come! längtar så jag dör tror jag!
Ni som läser Mollys blogg vet att hon ska gå en linje som heter Media och Journalistik,med inriktning på Foto. Där ska även jag gå. Lämnar inte min bästa vän i första taget! Vi ska hålla ihop,och jag tycker att det ska bli himla kul att börja om på nytt och göra något man tycker om att göra.
 
OJ där sväva vi iväg från ämnet.. Tänkte egentligen bara berätta att jag svarar på Frågestunden imorn när jag kommer hem från Ronja. Så ni har tills imorn kväll på er att fråga. Just ja! Jag har ju suttit och redigerat lite med några bilder från Turkiet,här får ni några få utav dom hundratals som jag knäppte där borta,Hope you like it!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: