Min Bästa Vän.

Kategori: Allmänt

Jag tänkte berätta lite om min bästa vän. Som ni kanske redan förstått så är det Molly.
Och för er som inte känner Molly kanske undrar,vad är det som är så speciellt med henne??
Och det ska jag försöka berätta för er!
 
Molly är den ända personen i hela världen som jag kan berätta precis allt för,mer än vad jag kan säga till min egen mamma. Hon är den ända jag kan komma till och berätta precis vad som helst,för hon förstår allt. Jag har fler vänner som jag kan gå till och berätta saker och som jag också litar på men det är Molly jag går till först. När allt känns jobbigt vet jag att jag kan komme till Molly för hon finns alltid där. Överallt där folk skriver om sina bästa vänner så står det ''jag skulle inte kunna leva utan dej,utan dej inget jag'' osv osv... Men det är så jävla sant. Om jag inte hade Molly skulle jag inte klara mej tror jag..Hon är den finaste människan på denna jord,utan tvekan! 
Hon är den mest lillgamla tjej jag nånsin träffat och hon får mej alltid på bra humör och vet exakt vad hon ska göra för att jag ska bli glad. Med henne kan jag vara mej själv och vi behöver inte skämmas för något,vi säger saker som bara vi förstår och vi tänker samma sak när det gäller allt. Hon är som min tvilling,och den bästa tvilling man kan ha!
 
Nu tänker säkert alla att hon är inte bättre än din egen bästa vän..Och det är klart hon inte är. Fast för mej är hon bäst! Men för dej så är din bästa vän den som är bäst såklart. 
 
Fast enligt mej så är hon alltid den bästa♥
 
haha döda mej inte för sista bilden tack.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: