Why can't my life be like a movie?

Kategori: Allmänt

Halloj!
Har just kollat på 2 as bra filmer! Dom handlar om exakt samma sak dock men dom är verkligen jättebra!
Dom heter No strings attached, och Friends with benefits. Om ni inte har sett dom så tipsar jag er att titta på dom!
Har blivit lite småkär i Ashton Kutcher också...Synd att han är 34 år.. Haha jag blir kär i alla snygga killar i filmer. Typ drömmer om dom på nätterna och grejer..Haha jag är konstig! Men orka bry sig om vad andra tycker om mej. Jag gillar att va konstig. Trivs med det. Om en stund så drar jag mej bort mot min bästa vän och sover där inatt, mysigt! Tjejsnack, kärleksfilmer, julförberedande, osv..Haha standard när Molly och jag umgås!
Iallafall så ska jag ta i tu med att packa och lite sånt smått inför övernattning hos Molly, haha vad töntig den meningen lät. Men det är det jag ska göra. Vi hörs ikväll, puss.
 
Bra bilder..Så seriös...Verkligen.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: