What goes around comes back around

Kategori: Allmänt

Heeeeej!!
Kom nyss hem från träningen, haha stod i mål idag. Jag va grym!!! Eller inte..Släppte in 8 mål, Hahahah. Men jag tog en massa också, så det så!! Tyckte jag var duktig.
Iallafall så skulle jag egentligen sova med Hanna och Molly ikväll, men det blev inte så. För det är sista kvällen som mamma är hemma på lovet för sen börjar hon jobba, så hon ville att jag skulle vara hemma och ha myskväll med henne. Så, så får det bli. 
Idag har jag färgat håret och klippt mej. Mörkbrunt blev det, som min vanliga hårfärg. Är så himla nöjd!!
 
Och sådär blev resultatet. Dåliga mobilbilder men ni överlever.
Nu är maten snart klar och sen blir det filmmys med mammi, puss hejdå.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vad fint det blev! Passar dig superbra, så fin!

    Svar: Åh tack så mycket!!
    Amanda Johansson

    2012-11-01 | 23:20:18

Kommentera inlägget här: