The Big Scary Train

Kategori: Allmänt

Har verkligen inte hunnit att blogga idag,förlåt!
Idag iallfall hade vi något som heter nålplockardag i skolan. Det betyder att man får välja helt själv vilka sorts lektioner man vill ha. Men jag behövde bara gå på 2 av dom,och sen drog jag iväg till bråtenspåret och var funktionär som sagt till 7orna. Vi fick sluta kl 14.00 så det va härligt med tanke på att vi slutar 15.30 i vanliga fall.
När jag kom hem så skulle jag göra matteläxor egentligen...Blev det så??? NÄ. Hösten lockade för mycket och som vanligt så hamnade jag bakom kameran pch tog kort på mina syskon..Vilken skräll va? Haha men jag mår så bra när jag har kameran i handen,känner mej säker på nått vis. (jag låter konstig jag vet,men that's the way it is.)
Det är det här jag brinner för och just nu går det typ före allt..Det kan ju vara en nackdel när det gäller vissa saker,men allt löser sig tillslut ändå.
 
Ikväll får ni inga bilder på ljus (Haha ÄNTLIGEN slipper vi dom) Erkänn att ni tänker så? Enligt min åsikt är det mysigt med sånna bilder! Men ikväll iallafall så får ni några av bilderna från dagen med mina tjejer,puss och godnatt.
 
Bilderna här uppe är på min minsta syster Alma. På henne tog jag bara naturliga höst bilder.
Agnes & Alexandra. Finns många fler bilder på dom, men dom här var dom ända som jag orkade fixa till lite ikväll. Dom är ''Arbetare'' på bilderna (där av smutsen i ansiktet) Bättre bilder får ni en annan dag.
Shit vad jag bombar er med bilder. Men jag skulle inte vilja läsa en blogg utan bilder,så ni kan inte klaga på att det inte finns nått att titta på iallafall. Haha godnatt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: