pain is only weakness leaving the body

Kategori: Allmänt

Shit nu är jag trött!!! Hade lämnat min cykel på skolan under natten för att vi skulle på konsert på morgonen nu med skolan. Så jag tänkte att jag kunde cykla hem den efter skolan idag. TROR NI INTE ATT JAG GLÖMMER NYCKELN??? JO! Åhhhhhhh vad sur jag blev när jag kom på det. Så nu har jag rullat hem min cykel på framhjulet och burit upp bakhjulet. Fyfan! Tog sällskap hem med Sara och Sebastian också. Nu sitter jag och väntar på att Ahmed ska sluta skolan och höra av sig om när vi kan va. Om vi ens hinner va idag..För jag måste vara barnvakt sen. Konserten idag var väll.. Helt okej. Jag kände dock bara igen 2 av låtarna så det va väll inte jätte kul direkt.
Men nu ska jag lägga mej och vila i soffan för knäckte till ryggen imorse så har jätte ont. Men vi hörs sen, puss.
 
Haha det ser ut som det är bajs på dom, men det är faktiskt frosting!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: