My Only One

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Har inte kunnat blogga idag för direkt efter skolan så åkte jag, Ronja och Amanda till nobel och kollade fotboll. När det var slut så hämtade mamma mej och så åkte vi och handlade och nu kom jag hem. Nu ska jag baka cupcakes,får väll se hur det går......... Och imorn är det äntligen Fredag och bara en vecka kvar till lov! Åh så götttt!!!
Helgen kommer bli as bra!
FREDAG: Va med Ahmed. Gå på hockey och så sover Sara hos mej.
LÖRDAG: Sjunga för Alma på morgonen som fyller 4. Sen sova hos Hanna på kvällen med tjejerna.
SÖNDAG: Va med tjejerna skuuulle jag troo.
Jappjapp, så ser det ut! Saknar tjejerna jätte mycket så ska bli jätte kul på Lördag!
Men nu ska jag baka så vi hörs imorn bitti,hejdå.
ÅH vad jag saknar!!!! Gotland och mina älskade vänner!! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: