Mina Älskade Vänner

Kategori: Allmänt

Har inte bloggat för har haft annat för mej. I Fredags så sov mina älskade vän Sara här, vi kollade på film och prata i genom precis allt man kan prata om. Vi somnade runt 3 på natten,vaknade vid 7 för att vi skulle sjunga för min syster som fyllde 4, sen gick vi och la oss igen och vaknade vid 14.00.......Haha. Vid 18.00 ungefär tror jag det va så åkte jag bort mot landet, till Hanna där hon Becca och Malin va. Åt god mat och dampade loss precis som vanligt. Åh bästa känslan när man är med dom! Kom precis hem därifrån, på morgonen nu så kollade vi på typ världens bästa film! ''The lucky one''. Om ni inte har sett den så måste ni göra det!!! Nu har jag jätte ont i huvet så ska ta en Ipren och sen gå ut och fota lite och rensa tankarna. Det behövs. Hör av mej sen med lite nya bilder,puss.
Min lilla 4a åring.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: