Min skitunge

Kategori: Allmänt

Tänkte göra ett inlägg om den jobbigaste,äckligaste,dummaste,mest irriterande ungen i hela världen.
Haha hon heter Alma. Hon fyller 4år i Oktober. Hon är ``A pain in the ass´´ så att säga..Hon är trotsig och bara skriker så fort man säger nått till henne och hon kaxar emot hela tiden. Minst 457 gånger om dagen så vill man strypa ungjäveln! Hon rör allting och tar mina saker alldeles för ofta, och hon bär på en förbannelse. En förbannelse som gör att allt hon rör vid går sönder, av någon anledning. Hon går mej på nerverna och gör mej galen varje dag.
Haha MEN detta är också sen sötaste,gosigaste,finaste,bästa lilla barnet någonsin! Hon hjälper mej med allt jag ber om. ``Hämtar du det där Alma,du får 1 krona´´ -JA!! Hon är den bästa som finns,min lilla tjocka gosunge,mitt hjärta,min ögonsten!
 
Och här är hon:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: