Lite Funderingar...

Kategori: Allmänt

En sak som jag inte förstår mej på, eller snarare sagt stör mej på, är bloggar som handlar om mode. Självklart så får man skriva om mode om det är det man är intresserad av, men det behöver väll inte gå överstyr. Överallt har jag läst ¨Åh detta är ett måste i höst¨ , ¨Äntligen får jag klä mej i vinrött¨. Vaddå ett måste i höst? Måste alla ha samma smak på kläder? Hur kul är det om alla går runt i samma kläder? Oftast när jag tittar runt på bloggar och ser massa kläder som man tydligen ¨måste¨ ha i höst så tycker jag att dom är fula. Inte alls min stil. Måste jag köpa dom då? Eller det där med att man äntligen får klä sig i vissa färger? Jag fattar inte. Vill jag klä mej i vinrött på hösten som många tydligen tycker är bra, ja men då gör jag väll det. Men vill jag klä mej i vinrött på våren,så gör jag väll det också. Det finns väll inget som säger att man bara kan ha vissa färger vissa årstider? Så jag känner att om man nu vill skriva om mode på sin blogg, så måste man väll inte säga att detta ¨måste man ha i höst, eller klä dig i den här färgen för den passar din hudton nu på hösten när man blir lite ljusare i hyn¨ Haha men om någon har varit utomlands då? Tänk om det är nån som inte är ljus? Herregud. Det går överstyr. Och enligt min åsikt så är det inte så kul att läsa en blogg som nästan bara handlar om kläder och smink. För alla måste få ha sin egen stil och åsikt om vad som är fint och vad som är fult. 
 
Haters gonna hate, men det va min åsikt. Tack o hej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: