I'm a teenager, I'm supposed to learn from my own mistakes

Kategori: Allmänt

Haha alla dessa tankar i mitt huvud som snurrar runt,vet inte vad jag ska göra med dom. Iallafall så ska Molly sova här inatt,blir myspys! Hon ska färga mitt hår.........BRUNT ;o Vågar jag det tro???? Jadå,jag behöver en förändring i mitt liv just nu!! Och det blir en perfekt en.
 
Idag så gick skolan jätte fort! Vi hann bestämma klasströjor och jag blev jätte nöjd med hur den ser ut! 
Efter det var det en jätte lång rast så jag sprang in till hemkunskapen och bakade bullar med Ahmed. Dom blev faktiskt jätte goda,även fast det var jag och Ahmed som bakade. (Brukar inte bli så bra då) Haha men vi lyckades! 
 
Nu ska jag fixa lite grejer innan Molly kommer så vi hörs sen,puss.
Gosunge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: