Hey boy I'm waiting on ya

Kategori: Allmänt

Tjenare!
Just nu sitter jag och tar det lungt och äter kesella efter en jobbig dag i skolan med matteprov osv. Haha sista lektionen var jag jobbig. Jag var enormt övertrött så jag satt och sjöng och prata och skratta åt allting..stackars Ronja och Therese som satt bredvid mej. Snart ska jag iväg till örebro med mamma och pappa. Ska inte köpa något. Bara ljus. Hahaha jag är galen i ljus,som jag kan tända på morgonen,det ända jag tänker på typ, hey phsyko...................Haha imorn är det en jätte lugn dag. Börjar halv 9 och sen får jag göra vad jag vill typ fram till 12.30 tror jag det va,för då ska jag stå i målet på 7ornas orienterings tävling,och ta emot dom när dom har sprungit i mål. Sen går jag hem. Så bäst för 7orna att dom springer snabbt så att jag kommer hem nån gång!!
 
Haha sen kanske jag ska baka bröd sen..Och kolla på ¨The notebook¨ med mamsen. Sen sova. Hahahah K Amanda sluta bara skriva! Vi hörs kanske sen, annars imorn bitti.
 
Hello gorgeous!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: