Dålig bloggning

Kategori: Allmänt

Förlåt för dålig bloggning men har inte orkat,haha för lat. Nejdå men va med Becca i förrgår och vi gjorde ingenting,satt och kollade på disney i typ 4 timmar,haha töntar. Och igår va jag med Sara L,det va jättebra, för fick prata av mej en massa skit och det kändes jättebra!! Nu sitter jag och dricker te och ska strax gå till dagis med Alma och möta Ahmed. Bara 2 dagar kvar nu,så skönt så jag dör!!!!!
Längtar tillbaka till skolan,för där slipper man vara ute i flera timmar och låtsas att man har jätte kul med massa små barn. Idag ska jag och Ahmed ha samling med dom också,haha typ sjunga och sånt. Jippi..............
Nej nu ska jag börja gå snart så vi hörs sen,LOVAR!
 
I det här kalla vädret längtar jag verkligen tillbka till Turkiet!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: