Dagen är förstörd

Kategori: Allmänt

Åh jag är arg. Är ju som sagt sjuk och mår inte alls bra, men min lillasyster Agnes har ögonfluss så hon måste också vara hemma. Men då låtsas min andra lillasyster Alexandra att hon också är sjuk för att slippa gå till skolan..Men hon är inte sjuk för 5 öre. Och när Alexandra är hemma så är det ett helvete här! Hon är den kaxigaste jävla ungen nånsin! Hon kommer förstöra hela dagen för hon bara skriker och gör elaka saker hela tiden. Fan. Jag kommer slå ungjäveln om hon gör nått idag. Blir så förbannad.
 
Oj där fick jag ett litet utbrott...Godmorgon förresten kära läsare! Japp som ni märker så började denna morgon inge bra..Men förhoppningsvis blir det väll bättre. Jag ska iallafall fuska i mitt nyttiga liv som jag äter, och äta lite tomtegröt med kanel och socker i. Hahaha nu fortsätter julfasonerna. Herregud men jag blev så sugen för vi hade ju det hemma och som ni har märkt så är jag helt inne på julen just nu, så det va kört på en gång när jag såg det.
Haha så det och te blir frukost, och mer julfilmer. Haha vi hörs mer sen.
 
Tomten är far till alla barnen, och Ensam hemma 1&2 för dom i dom firar dom jul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: