Be strong girl

Kategori: Allmänt

Klarar inte av att bara sitta här så jag bloggar ändå..vet att jag sa att jag inte skulle men.
 
Igår så skrev jag ju inget om vad jag hade gjort så kan ju göra det nu.
Jag vaknade bredvid mina favoriter Hanna och Molly. Hanna åkte efter en stund och då gjorde jag och Molly oss i ordning och tog en promenad till stan och åt på som hemma. Efter det gick vi till marknaden och mötte Olle och Nisse (Gud vad jag har saknat dom grabbarna!!!) och så köpte vi munkar och gick till nobel. Vi kollade när små pojkarna spelade hockey och bofors fick stor stryk mot Färjestad, 0-11 tror jag det blev..haha stackarna.
Efter det fick jag skjuts hem av bästevän och hennes familj och så satte jag mej framför en film med familjen.
 
Nu sitter jag här och har precis tittat på film och tänt ljus,ska snart sätta på en ny film och mysa hela morgonen.
Har även gjort varm choklad till mina systrar...Som sagt så gör jag onyttiga saker som alla andra kan äta och dricka nu när inte jag får göra det.
Senare ska jag nog med mamma till västerås så vi får se om vi hörs nått mej idag,puss hej.
 
Haha ser dyng äckligt ut...................................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: