30 Oktober 2012

Kategori: Allmänt

Godmogon!
Idag gick jag upp kl 08.40 och började steka pannkakor och bacon till min pappa, han fyller 43 år idag och han älskar pannkaka och bacon, så det fick det bli! Om en timme ska jag iväg till frisören och klippa mej och färga håret, får se hur det blir. Blir det bra kanske ni får resultat sen....
 Gick och la mej vid halv 2 igår, skulle gå och lägga mej tidigare men min pappa satte på filmen, Hunger Games...Kan man gå och lägga sig när man hann se 3 minuter på den filmen?? NEJ. Tack pappa, fick bli en sen kväll. Iallfall så var filmen helt underbar! Killen var as snygg!!!!!! Dog ju typ.. Det är farligt att se filmer med snygga killar i, haha man kan lixom inte sluta titta.
 
Och nu förstår ni varför.  Titta på han!!! Åh va fin.
 
Haha livet som tonårstjej..  Nej nu ska jag göra mej i ordning, hejdå hörs sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: