Well everybody hurts, That’s where we’re all the same

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan!
Skolan idag gick bättre än väntat, inte så jobbigt att komma tillbaka ändå. Vi fick våra klasströjor idag, skitsnygga! Och jätte sköna, så himla mysiga.
 
Efter skolan så åkte jag hem och åt lite, sen åkte jag iväg med mamma och köpte färg till mitt rum. Så taggad för förändring så det är sjukt!
Så imorn blir det att fixa i ordning allt på rummet och sen börja måla, ska måla 3 gånger så måste börja nu i veckan för att allt ska bli klart till helgen. Just nu sitter jag och pluggar lite kemi till provet imorn, men det är ett lätt prov så det går nog bra. Plus att jag känner att det luktar gott från köket för mamma lagar mat, blir extra taggad på att plugga färdigt då så att jag får gå ner och äta. Japp så har min dag sett ut och så kommer den att se ut, bra att veta. Vi hörs lite senare Friends, puss.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: