Tisdag

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Här sitter jag som vanligt i soffan och dricker te som jag alltid gör på morgonen. Men idag dricker jag Engelskt te som pappa köpte med till mej, så underbart gott så det är sjukt! Och så dricker jag det i finaste koppen som jag fick av Anton! Och bilder på den får ni sen efter skolan, tillsammans med dom andra presenterna jag fick. Men iallafall så är jag på väldigt bra humör idag, vaknade väldigt glad. Haha vet inte varför men känner mej bara otroligt glad. Kanske för att jag fick träffa pappi & Anton igår igen, och för att det är 11 dagar kvar till julkalendern och första December. Och 34 dagar till Julafton. Och för att jag och mamma ska till mormor&morfar och dricka glögg och sånt ikväll. Haha jul,jul,jul,jul,jul.......Dö Amanda Dö bara.. Haha jäklar.. Jul är det ända som snurrar i mitt huvud. Men vafan kan inte snön komma snart eller??? Jag får ju panik över att den inte är här!! Hahah.... Shit nej nu slutar jag. (för den här gången)
 
Haha nu ska jag dricka upp mitt te och sen måste jag hitta något att ha på mej till skolan, men vi hörs efter skolan, puss!
 
Sen är ju frågan..Törs jag lägga upp en bild? Det kommer ju vara en julbild och då får Molly damp på mej.. För har inget annat än julbilder på den här datorn..Äsch vafan Molly får få damp, puss hjärtat den här bilden är till dej!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: