Sista dagen på lovet

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Idag är det ju sista dagen på lovet, så sjukt jobbigt. Orkar inte gå tillbaka till skolan. Fast det är klart, desto mer jag går i skolan, desto närmare till jul... Haha jo jag vill visst till skolan! Idag har jag varit med Martin, det gick jättebra och vi skrattade lika mycket och hade lika kul som vanligt. Och så fick jag träffa hans familj igen efter 6 veckor, hade saknat dom allihop! Så nu känns allt bättre igen. Så det blev en lyckad dag, nu har jag precis ätit lite kvällsmat och så sitter jag och lyssnar på musik. Ska strax göra lite läxor och sen mysa framför tvn. Blir nog en ganska tidig kväll eftersom man måste upp tidigt imorn bitti. Japp det var allt jag hade att säga ikväll, vi hörs imorn bitti, puss hejdå.
 
P.s. Tänkte bara tillägga att jag har så himla många ideér inför julen så ni anar inte! Så var beredda på att min blogg kommer vara bombad med Julbilder om lite mindre än en månad!. D.s.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: