Gomorgon

Kategori: Allmänt

Halloj!
Som vanligt då så ringde klockjäveln vid 05.30. Haha så tiiiidigt. Men det är så gött att gå upp då för då behöver man verkligen inte stressa och så kan man sätta sig i soffan och dricka te (haha åh jag låter som en gammal tant, men älskar verkligen te!!!!!!)
Jaja, idag är det ju som sagt mer natinellt prov i matte, önska mej lycka till för kommer gå åt helvete!
Efter skolan så tar jag bussen bort till Becca och träffar henne hela dagen. Vi har inte varit på 100 år känns det som så ska bli så kul att träffa henne igen!! Och senare ikväll blir det väll att vara hemma helt enkelt och hoppas på att mamma vill julpynta färdigt. Japp det var min dag tror jag.. Kanske glömde nått men skitsamma. Vi hörs när jag kommer hem från Becca, pusshej.
 
Och om 3 dagar är det December = min LCHF diet ryker, bort ska den då! Haha då kommer jag se ut såhär sen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: