godmorgon

Kategori: Allmänt

Internet dampade hela tiden igår så det gick inte att blogga. Ni får bilderna idag istället om pappas dator vill sammarbeta med mej, eftersom det ä där som biderna är. Men just nu skriver jag från min dator och där finns det bara julbilder..Haha. Iallafall är hemma idag också mest för säkerhetsskull, höll på att svimma igår när jag följde med mamma till coop, så fick va hemma idag, men imorn drar jag iväg igen. Iallafall så var kvällen igår jätte mysig! Följde med mamma till mormor och morfar, satt och pratade, drack glögg och åt pepparkakor. Somande ganska tidigt igår också. Drömde en as läskig dröm! 
Haha det va såhär.. Jag och Ellinor (japp Ellinor var med av nån anledning) Haha iallafall. Vi var ute och gick bredvid en skog som är ganska nära mitt hus, när det plötsligt kommer fram en kines, (kinesen som är med i A.N.T på disney om ni vet vem jag menar) Haha och kinesen sa att Ellinor skulle följa med honom, men ingen av oss kände honom så jag sa att hon fick inte gå själv med honom för han va läskig. Så jag följde med. Och så lurar han Ellinor att gå på några stenar som låg vid ett stup, och runt stenarna så tände han eld. Han skulle döda både med och Ellinor. Iallafall så lyckades jag fly, och sprang in i skogen för att komma hem till mej, men där gömde det sig fler kineser som började jaga mej överallt. Och min familj var inte hemma så jag sprang hem till min granne som är näst bäst i världen på en sorts dödlig kampsport (det är faktiskt sant) tänkte att han skulle slå ner dom åt mej. Och han satt ute på din gård och fikade men han ville inte hjälpa mej. Och sen så väckte min syster mej, och tack för det!! För jag va as rädd för dom där kinesera, hahaha herregud.
hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: