Gladis

Kategori: Allmänt

Godmorgon allesammans!
Idag kommer det bli en riktigt bra dag. Skolan är jätte kort, slutar 12.15. Sen så kanske jag tar bussen till skranta direkt efter och möter Molly och alla där, sen följer jag med henne hem och så sover jag där inatt. Hur bra??
MEN.. Sen har vi ju den där lilla grejen som sabbar den planen lite. Mamma har fått för sig att vi kanske ska åka till Ullared den här helgen istället för om några veckor. Vilken är en helt underbar idé! Och i sånnafall så åker vi kanske mellan 4 och 5 inatt och då kan jag inte sova hos Molly. Vi får se hur det slutar, helgen blir grym hur som helst!
För övrigt så sitter jag i soffan och funderar på vad fan jag ska ha på mej idag?? Tror det blir mjukisar och en tröja bara, haha orka vara fin i skolan. Plus att det är ju Fredag, då ska man ha myskläder enligt mej. Japp vi kör på en ful dag idag. 
Idag är det bara 8 dagar kvar till julkalendern och 31 dagar till julafton. Haha bara så ni vet.
Hörs senare, pusshej.
 
ÅÅÅÅH VARFÖR SÅ SNEEE?? :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: