Fruktansvärt kyligt

Kategori: Allmänt

Shit, det är vidrigt kallt i hela huset, vet inte riktigt vart all värme har tagit vägen. Så nu ska jag bädda ner mej under täcket och hoppas på att bli varm fort som fan! Iallafall så bakade jag aldrig efter skolan, blev inte så. Följde med mamma och köpte den sista presenten till Agnes som fyller imorn. Sen blev jag avsläppt vid Simon och så tog vi en lång promenad, vi var ute och gick i mer än en timme, men sen så blev det så sjukt kallt så att käkarna stelnade så vi kunde knappt prata längre, haha vi började typ läspa. Så då gick jag hem. Skönt att ha en killkompis sådär som man kan vända sig till och prata om precis allt med, han är bra han! Sen när jag kom hem så åt jag en sån där nutrilett bar, haha eller vad fan dom heter. Sånna ersätter iallafall ett helt mål med mat så det fick bli min kvällsmat eftersom jag inte orkade laga något, istället så bakade jag julgodis då eftersom det inte blev nått efter skolan. Hihi längtar tills Lördag då jag får äta dom! Men nu ska jag kolla klart på en film som jag inte hann kolla klart på igår eftersom jag somnade, haha godnatt.
 
 Och ja kära vänner, det är denna film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: