Förlåt

Kategori: Allmänt

Herregud vad dåligt bloggat det blev igår! Men mitt internet ville inte fungera på hela dagen. Jag kom in på blogg.se men jag kunde inte skriva? Skit konstigt. Men idag ska jag ta pappas dator så idag ska jag blogga mycket!
Hann göra rätt mycket igår faktiskrt.
*Baka cupcakes
*Fixa i rummet
*PW 6.2km
*Plugga spanska
*Laga mat
*Köpa farsdag pressent till min sjuka pappi
Och lite där i mellan. Idag ska jag plugga och ikväll ska jag gå PW med mammi. En helt vanlig tråkig Måndag framför mej också, inte så kul men för varje dag man går i skolan, desto närmare jul!!
Haha jul...Skräll att jag drog upp det här på bloggen...
Nej men jag är jätte glad idag iallafall och nu ska jag mysa med mina småsystrar i soffan och dricka te, haha vi är som gamla tanter, puss hejdå hörs efter skolan!
 
Hahahaha Agnes öron på första bilden....Dör!! Men tjejerna är faktiskt sötare i verkligeheten än på bilderna...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: