Bästa Sofia!!

Kategori: Allmänt

ÅÅÅÅÅH Sofia smsade precis och skrev att Taylor Lautner var på kanal 5, hur lycklig blev jag inte när hon sa det tror ni?? Haha det tog 2 sekunder så hade jag slagit på 5an! Åh han är så fin, så snygg, så underbar och så perfekt!! Helt klart min kändiscrush! Han är min dröm kille vafan, haha åh jag är ju cp.. Men tack till Sofia iallafall!!!!
Skolan idag var as rolig! Vet att jag alltid förut har sagt att jag inte tyckt om min klass och att jag vill byta skola och massa sånt, men nu tar jag tillbaka det. Älskar min klass just nu, och vill absolut inte byta! Har as kul med tjejerna nu för tiden och dom flesta killarna... En del måste mogna lite bara, haha. Iallafall så tog jag med julgodis till tjejerna på sista lektionen som fick bli fikat under so lektionen. Haha Fredagar är värst, då är vi som jobbigast, hur övertrötta som helst och skrattar åt allt! 
Nu ska jag ut och fota lite tror jag, hörs sen puss!
 
Mina gosisar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: