Bästa dagen

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Förlåt för dåligt bloggande idag, men har haft fullt upp!
Började med skolan, sen när jag kom hem så blev jag så enormt glad så det finns inte!! Helt sjukt vilken bra pappa och bror jag har, dom är bäst ska ni veta!! Fick världens finaste pressenter av dom från London. Bilder på det får ni imorn för har bara dåliga mobilbilder på sakerna och det finns att se på min instagram om nån vill se. amandaannikajohansson heter jag där. Men åh vad jag älskar dom, är så sjukt lycklig!!!
Sen efter det så åkte jag med mamma och handlade och sen hem och så lagade jag mat. Så har inte hunnit blogga förens nu. Men nu ska jag gå upp och göra en läxa som ska va inne imorn och sen lägga mej i pappas säng och kolla på Sunes Jul med mina systrar. (haha sorry Molly, skrev ordet ''JUL'' iallafall) JUST JA!!! Har pratat med Molly i telefon en stund också, fan vad jag saknar henne! Har inte träffat min bästa vän på snart 3 veckor, HUR FAN ÄR DET ENS MÖJLIGT???? Usch på oss! Men vi ska sova över på Fredag så det blir kanon! Och så ska vi baka lussekatter........OOOUUPS mer jul... Haha men nu ska jag gå upp och fixa det sista sen sova. Vi hörs imorn bitti, puss på er!
 
Hahahah... Detta är då min gosiga pappa, kärlek till honom, världens bästa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: