Baby all I want for christmas is you

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Humöret är på töpp! Har varit med Becca hela dagen, vi har verkligen inte gjort ett skit, förutom att prata och skrattat en jävla massa! Huset är färdig pyntat, julmusik i högsta volym och det blir kyckling till kvällsmat. Haha underbara dag. Till helgen ska vi köpa gran, klä den, slå in julklappar och ja vad ska man säga? Livet är grymt just nu! Haha julen är det som står mej närmast hjärtat näst efter familj och vänner. Det betyder så mycket för mej, älskar verkligen allt med julen. Ikväll (ingen skräll) så ska vi kolla på julfilm och äta pepparkakor. Åh jag är så lycklig!! Hahahahah hata mej inte snälla.. Springer runt och dansar i huset i mina älsklings shorts och en tröja, familjen får smått damp på mej, men that's life när jag är på detta humör! Nej nu ska jag äta och sen slå på filmen och äta peppisar, god jul... Nej jag mena godnatt hahahahha orka att jag är så jobbig. Sov gott så blir det snart jul, puss hej leverpastej.
 
Hahaha orka.

Kommentarer

  • Tove säger:

    Hej måste bara säga att du har en super bra blogg! Och sen så undrar jag om du har gått ner i vikt av lchf dieten? För jag skulle gärna vilja gå ner i vikt men vet inte hur jag ska göra så är den dieten ett bra förslag? Kram!:)

    2012-11-28 | 21:43:35

Kommentera inlägget här: