vart är vägen påväg??

Kategori: Allmänt

Haha sitter här i soffan och tittar på min 4 åriga lillasyster. Och då undrar jag vart vägen är på väg egentligen.. Hon är bara 4 år men hon sitter fastklistrad med näsan i mamma ipad verkligen hela tiden. Hon kan allt om den! Mer än mej vafan.. När jag var 4 år ja då visste jag inte vad en hemtelefon var typ.. Jag visste inte att det fanns internet där man kunde lyssna på musik, utan jag lyssnade på band. Haha... Men nu för tiden, då kan småbarnen allt om elektronik, haha det skrämmer mej! Tänk hur mina barn kommer att vara lixom.. Jag kan säga till Alma att sätta på typ vilken låt som helst, och inom 1 minut så har hon fixat det.. Herregud blir rädd ju. Små barn ska inte kunna sånt här, dom ska titta på film och leka med bilar och dockor tycker jag. Men nej, dom vet hur man filmar, tar kort, går in på internet, söker på youtube, söker på google, spelar alla spel osv. Haha åh herre. Jaja undra hur världen slutar egentligen....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: