Rolig dag

Kategori: Allmänt

Segaste dagen på länge. Har bara suttit hemma och kollat på film precis hela dagen. Eller nej, jag var på stan i 5 minuter och bytte min julklapp. Men tyvärr så fanns inte byxorna i mindre storlek så jag fick ta nånting annat. Så jag hittade en jättesöt pyjamas som jag är dyng kär i, haha kommer bo i den varje dag!! Hittade även en julklapp till Ahmed som han ska få när han kommer hem från Thailand. 
Haha vill ni veta en jätte konstig sak? Jo, att kommer ni ihåg när jag skrev att jag trodde att jag hade gått upp typ 7kg under jul? Nja inte riktigt så mycket var det... Jag hade gått ner 2kg.... HUR ÄR DET MÖJLIGT?? Det var samma sak i turkiet när jag åt jätte mycket onyttigt. Hmm, jag kanske ska satsa på att äta så mycket onyttigt som möjligt, kanske blir jätte smal då? Haha cp. Men det var ju bra iallafall. Just nu sitter jag uppe i mitt rum och äter yoghurt och dricker te och ser ännu en film. Men ni får sova gott så hörs vi imorn. Puss på er!
 
Hej cp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: