Rädd som bara fan

Kategori: Allmänt

Hejsan, jag är fruktansvärt rädd! Satt uppe i mitt rum förut och grät för att jag var rädd för jordens undergång...Herregud. Ska inte sova förens halv 3 inatt bara för att se om nått händer. Men Marre får mej på lite bättre humör och får mej att tänka på annat. Tack gode Gud för det!
 
Nu släpper vi det.
 
Idag har jag haft en jättekul dag i skolan, jag och Sara var nog lite för trötta på sång grejen för vi flamsade som fan och sjöng så äckligt falskt..... Och efter skolav blev jag hämtad av mormor och så följde jag med henne hem och bakade massa lussekatter. Dom blev jättefina och jätte goda! Tack för dagen min älskade mormor och morfar!
Nu är jag hemma och sitter nyduschad i soffan och väntar på Sara och Molnis. Dom ska sova här och tagga undergång tillsammans med mej. Haha nejdå vi ska fixa inför julavslutningen imorn. Är så taggad för jullov så det är sjukt! Ska bli så skönt!!! Men nu ska jag kolla på jul med Ernst på 4an, vi hörs senare. Puss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: