Q/A

Kategori: Allmänt

Hej! Undrar varför (och hur du orkar) gå upp så tidig som 6 när du börjar 9 :o

Svar- Hej! Hahaha, jadu bra fråga! Jag är väldigt morgonpigg av mej. Oftast så vaknar jag av mej själv vid den tiden, och jag är en sån människa som inte kan somna om, så då går jag upp. Och nu har kroppen vant sig vid att gå upp då så nu fortsätter jag med det. Plus att det är jätte gött att sitta i soffan i typ 2 timmar och bara ta det lugnt och vakna till istället för att gå upp vid 7 och stressa.

 
Halloj!
Gud nu är jag jättetrött. Städat rummet, varit och handlat med mamma, lagat mat och pluggat biologi. Nu är det dags att sova känner jag och tagga till 2 läkarbesök imorn. Det ena är astma kontroll sak.. Och det andra är nått med min axel som mamma vill att jag ska kolla upp, så bäst att göra det. Missar idrotten imorn pga av det men det gör inget. Nej nu ska jag gå ner och göra mej i ordning för sängen, vi hörs imorn bitti, puss.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: