Ojsan

Kategori: Allmänt

Dålig bloggning men har inte varit läge att blogga faktiskt. Sov ju hos Sara igår med Molnis, haha åh älskar er så mycket!! Bäst är ni!
Vi ställde klockan på 04.20 och sen snoozade vi till 04.30 och sen gick vi upp och lockade håret, fixade kläder till Luciatåget och åt frukost och liknande. Sen blev vi hämtade av Cassandra och hennes pappa och åkte till skolan. Hade 3 tåg, och som ni redan vet så skulle ju jag sjunga solo.... Shit helvete vad nervös jag var!!! Men det gick faktiskt riktigt bra! Är stolt över mej själv att jag vågade. Snubblade dock lite på texten på andra tåget men det är sånt som händer. Sen sista tåget.. Ja men då kom klassen och skulle titta, tror ni inte att det finns sånna där små jävlar som filmar och lägger ut på facebook då eller? Haha jodå, Rasmus din skitunge! Haha fast det gör inget. Följde med Ronja hem efter skolan och vi typ halv sov hela dagen och nu har pappa precis hämtat mej så nu sitter jag här hemma och gör ingenting. Taggar att jag ska på studiebesök på Möckeln imorn helt själv... Rädd. Haha nej det går bra det med för Leanne ska möta mej och hjälpa mej. Men nu ska jag umgås lite med min familj innan det är dags att sova, men vi hörs imorn, puss.
 
Blandade bilder från idag. Lånade några av bilderna från några kära vänner. Bla- www.amandaniinikivi.devote.se
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: