Nu kör vi normalt igen

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Har inte haft tid att blogga idag heller men nu ska det bli ordning på det, jag lovar!
08.45 imorse så mötte jag upp Leanne vid OKQ8 och så hjälpte hon mej att komma rätt inne på Möckeln. Så jag var med i hennes klass i några timmar. Det verkade as bra på där också så nu blir det ett svårt val mellan jb och Möckeln.. Men det löser sig. Vi slutade 11.40 men jag Leanne och Belinda stanna kvar i 3 timmar och bara satt och prata och hade det allmänt bra. Hur goa tjejer som helst det där!! Även Rebecka&Sara och resten av klassen. Sen vid 15.00 så tog jag bussen till stan och mötte Lisa, och så solade vi en stund och gick runt lite på stan ända till jag kände att jag höll på att svimma. Jag såg ingenting, allt blev jätte suddigt och mådde inte alls bra. Det kan bero på att jag inte har ätit eller druckit något idag, så pappa fick hämta mej och så åkte vi direkt till McDonalds och köpte mat till mej så att jag skulle få i mej lite. Så nu mår jag bra igen och ser som vanligt. Just nu är jag ensam hemma och äter knäck och dricker te, och så ska jag kolla julkalendern. Hörs sen.
 
Och förresten så har jag fått ett nytt batteri till kameran idag så nu hoppas jag att den ska funka igen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: