Nu är det jul här i vårt hus

Kategori: Allmänt

Hej alla go'a och glada!............ Och alla andra, haha.
Har varit hemma hos farmor och farfar nu och det var jätte mysigt och roligt. Träffade många människor som jag saknat! Åt alldeles för mycket mat som vanligt så har nog gått upp 7kg dom här dagarna, herre jävlar.. Tur att LCHF inte är långt borta nu!
Finns helt ärligt inget bättre än att vara hemma hos farmor och farfar med kusiner och familjen och alla. Bästa känslan i hela världen när alla sitter och spelar spel och skrattar och driver med varandra och alla är glada. Åh min släkt är verkligen bäst!!
Nu har jag mamma och pappa tillbringat dom senaste 2 timmarna framför datorn för att gå genom alla kort jag har tagit på mina syskon och hittat dom vi gillar bäst och så har vi skrivit ut dom så att mamma kan hänga upp dom i ramar i huset. Haha det är nu jag förstår hur mycket kort jag har tagit på dom små barnen.. Herregud. Haha men dom kan inte klaga på att det inte finns bilder från deras uppväxt iallafall.
Nu ska jag nog snart kolla på en film med mamma och pappa eller så går jag och lägger mej. Men vi hörs inget mer ikväll iallafall, så sov gott. Puss!
 
Här är lite bilder från dom senaste dagarna.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: