När ska livet välja den lätta vägen?

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Just nu är klockan 05.55 och jag sitter i soffan och äter risgrynsgröt och dricker te. Åh nu är det bästa tiden när man går upp helt själv på morgonen och man får tända ljusen i granen, hihihi så gosigt!
Idag är det bästa skoldagen, börjar 09.00 och så har jag Luciaträning i 3 timmar, efter det är det spanska och sen slutar jag 13.25. Underbart skönt!!
Efter skolan blir det inte lika skönt för då måste jag plugga till biologi provet som är imorn och som ska vara skitsvårt tydligen.. Har jag börja plugga än? Nej.. Sen måste jag städa rummet och försöka hinna med att ta en PW ikväll om jag hittar någon att gå med vill säga.. Men nu ska jag krypa ner under en filt och ta det lugnt tills julkalendern börjar, pusshej!
 
 

Kommentarer

  • vrjflkckl säger:

    Hej! Undrar varför (och hur du orkar) gå upp så tidig som 6 när du börjar 9 :o

    2012-12-04 | 20:16:32

Kommentera inlägget här: