När mörker och kyla ligger kring vårt hus

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Dagen var jättebra ända tills jag fick reda på att det finns folk i den här jävla staden som är totalt dumma i huvet. Hur orkar folk bry sig och störa sig på sånna saker som är självklara? Och sen det där med att sprida rykten och sen lägga till saker i dom ryktena så att det bara blir värre, herregud gå och försvinn idioter! Det är mitt liv så det är mina val. Det är min blogg, och där kan man läsa om mitt liv och mina val. Vill man inte läsa vad som står så går man inte in här. Så lätt är det! Herregud blir ju mörkrädd...
 
Jaja nu släpper vi det. Fick sluta tidigare idag för att sista lektionen var inställd, kändes bra kan man väll säga!
Nu sitter jag hemma och värmer mej med te efter att ha gått hem från skolan i -17 grader..Fyfan. Om en stund ska vi iväg och köpa gran och sen blir det att pynta den ikväll, så underbart!!
Men nu ska jag hitta nått att äta, pusshej.
 
Ingen bild, är för arg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: