Hur säger man till nån, att här tar vägen slut?

Kategori: Allmänt

Hej!
Denna dag har jag spenderat med min Sara, min älskade vän. Du är så jävla bäst så du vet inte!!
Sen blev jag hämtad av mamma och så följde jag med henne och handlade all mat inför jul... Jävlar vad mycket mat det blev! Herregud.
Är fruktansvärt trött även fast det har varit en lugn dag. Skolan var inte direkt ansträngande.. Idrott,  spanska, kyrkan, svenska, julbord, biologi och engelska. Film och godis och grejer på lektionerna, så skönt med sista veckan! Gör verkligen ingenting.
Nu ska vi strax äta kvällsmat och sen ska jag nog sova. Men hoppas att ni har haft en bra dag, puss!
 
Förresten så har jag kommit på hur mitt rum ska se ut när jag flyttar hemifrån!!
 
HUR MYSIGT????

Kommentarer

  • Klara säger:

    Hej sötis! Din blogg är jättebra, läser den varje dag. Men jag tänkte fråga en sak. Finns det någon som du ser upp till i Karlskoga, någon förebild? Kram!

    2012-12-19 | 21:10:20

Kommentera inlägget här: