Hi, boy you just my caught eye

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Har varit på kalas hemm hos Malin ikväll och firat henne och Becca. As mysigt med alla bästa vännerna!
Men nu är jag hemma och har myskväll med mammi, vi kollar på tvn och är enormt osociala med varandra så så mysigt vet jag inte om det är.. 
Nu ska jag alldeles snart gå och sova för är jätte trött! Men innan det så ska jag tvinga er alla som läser detta att lyssna på denna fina låt som Hanna har skrivit till Lukas. Så underbart fin så det är sjukt, och en sån fin röst! Kände inte Lukas men blev tårögd av låten för att den är så fin, så tar er tid att lyssna!
 
Och så avslutar jag detta inlägg med några bilder från idag,puss godnatt.
 
Och tillsist nu så vill jag önska Rebbis en underbar resa till Thailand! Inte alls avundsjuk på dej din skitunge, puss love u!!
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Hej!
    Du verkar alltid vara så himla glad och ser allt positivt typ, men finns det någonting som verkligen stör dig på? Lixom nånting som du blir arg över när det händer?
    Du har bästa bloggen,kram!

    2012-12-09 | 12:53:33

Kommentera inlägget här: