Happy holiday

Kategori: Allmänt

Hej på er allihopa!
Jag har haft världens bästa julafton med min fina familj och mormor, morfar, min morbror och kusiner. Fick jättebra julklappar och är super nöjd!! Men eftersom min kamera bråkar med mej så får ni inga bilder på vad jag fick. En av julklapparna jag fick var ett par träningsskor som jag har velat haft så himla länge. Dom fanns inte i min storlek så dom är lite förstora men jag är jätteglad för dom! Mamma har lovat mej att efter nyår så ska hon och jag gå PW nästan varje dag, och jag hade inte direkt några bra skor att gå i så nu ska det bli kanon att börja gå. Ska ju även dra igång med min LCHF igen då så beach 2013 here I come!
Haha drömma kan man ju iallafall..
 
Idag vid 12 så ska min familj iväg till farmor och farfar där mer kusiner är och min farbror och faster och sånt. Så vi ska äta där och fira lite mer jul tillsammans med dom. Älskar att åka dit dagen efter julafton, det är så mysigt.
Fick en as mysig tröja igår av mama och pappa som jag ska ha på mej, kommer bo i den under hela vintern. Haha jag älskar den!
Men nu ska jag gå och göra mej i ordning och sånt, vi hörs senare! Puss.
Och där har ni favorit tröjan ja. Den syns inte jättemycket eftersom mitt feta huvud är i vägen och tar all uppmärksamhet. Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: